سل یو

سیستم همکاری در فروش فایل

سل یو

سیستم همکاری در فروش فایل

پرستامارکت ؛ ماژول چند فروشندگی و مارکت پلیس پرستاشاپ

پرستامارکت ؛ ماژول چند فروشندگی و مارکت پلیس پرستاشاپ

پرستامارکت ؛ ماژول چند فروشندگی و مارکت پلیس پرستاشاپ


ماژول چندفروشندگی یا مارکت پلیس در پرستاشاپ امکان فروش محصولات دیگران را در فروشگاه تان می دهد ، با استفاده از ماژول پرستامارکت می توانید پنل اختصاصی برای فروشندگان خود داشته باشید. در تیم فنی پرستافا تمام ماژول های مارکت پلیس  موجود در پرستاشاپ را بررسی کردیم تا بتوانیم  پیشرفته ترین ماژول چند فروشندگی پرستاشاپ را در دنیا آماده کنیم.

فرآیندی که ماژول پرستامارکت در فروشگاه شما ایجاد میکنید به این صورت است که فروشنده ثبت نام می کند و بعد از تایید توسط مدیر مارکت میتواند محصولات خود را وارد کند و البته فروشنده حتی می تواند چندین مدیر و کارمند را به اکانت خود متصل کند. بعد از تایید محصولات توسط مدیر مارکت مشتریان می توانند محصولات را خریداری کنند. هر فروشنده می توانید لیست سفارشات خود را ببنید و سفارشات خود را مدیریت کرده و ارسال کند. بعد از تایید ارسال سفارشات فروشنده می تواند در بخش مالی ریز حساب و کتاب مالی خود را مشاهده کرده و درخواست واریز درآمد خود را برای مدیر مارکت ارسال کند.

مدیر مارکت می تواند فروشندگان را گروه بندی کرده و دسترسی متفاوتی به هر کدام بدهد و البته می تواند حتی میزان کمیسیون فروشنده را براساس گروه فروشنده ، محصول یا دسته بندی مشخص کند.


برای مشاهده و خرید محصول کلیک نمایید




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.