سل یو

سیستم همکاری در فروش فایل

سل یو

سیستم همکاری در فروش فایل

دانلود بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران

چکیده هدف این پژوهش بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی برتصویرذهنی گردشگران خارجی از ایران است جامعه آماری کلیه گردشگران بالقوه‏ای هستند که به نوعی تمایل خود را برای سفر به ایران ابراز کرده و در جستجوی اطلاعات برای انتخاب مقصد سفر خود هستند تعداد نمونه مورد نظر بر اساس فرمول ککران تعیین و به علت حجم بالای جامعه، نمونه مورد نظر با روش نمونه‏گیری ت
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 13
فرمت فایل docx
حجم فایل 2306 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 113
بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده:

هدف این پژوهش بررسی تأثیر نقش بازاریابی اینترنتی برتصویرذهنی گردشگران خارجی از ایران است. جامعه آماری کلیه گردشگران بالقوه‏ای هستند که به نوعی تمایل خود را برای سفر به ایران ابراز کرده و در جستجوی اطلاعات برای انتخاب مقصد سفر خود هستند. تعداد نمونه مورد نظر بر اساس فرمول ککران تعیین و به علت حجم بالای جامعه، نمونه مورد نظر با روش نمونه‏گیری تصدفی ساده، انتخاب شد. برای بررسی اثر بازاریابی اینترنتی بر تصویر مقصد، پرسشنامه‏ای به زبان انگلیسی، شامل سوالاتی هم برای سنجش تصویر مقصد و هم برای سنجش میزان استفاده از اینترنت، توسط سایت گوگل داک تهیه و آدرس صفحه فوق از طریق ایمیل برای پاسخ‏دهندگان فرستاده شد. جهت سنجش ارتباط میان استفاده از اینترنت و تصویر ذهنی گردشگران از ایران، از آزمون مقایسه میانگین نمونه‏های مستقل استفاده شده است.

برای سنجش تصویر ذهنی گردشگران از ایران، از میان مؤلفه‎های ذکر شده در تحقیقات اچنر و ریچی(2003) که کاملترین تحقیقات در زمینه سنجش تصویر مقصد است، 12 مؤلفه انتخاب و بوسیله ابزار طیف لیکرت سنجیده شد. نتایج حاصل از آزمون نشان می‏دهد که اینترنت، در مقایسه با سایر ابزارهای بازاریابی، وسیله‏ای کاملاً تأثیرگذار بر تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از ایران است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.