سل یو

سیستم همکاری در فروش فایل

سل یو

سیستم همکاری در فروش فایل

دانلود بررسی رابطه میان مهارتهای کارآفرینانه و عملکرد مسئولان شرکت بیمه آسیا در استان خراسان رضوی

چکیده در دنیای در حال تحول امروز، سازمان هایی می توانند در مسیر توسعه، حرکت رو به جلو و با شتابی داشته باشند که با ایجاد بسترهای لازم، منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی تجهیز کنند تا با استفاده از این توانمندی ارزشمند، سایر منابع جامعه و سازمان را به سوی ایجاد ارزش و حصول رشد و توسعه، مدیریت و هدایت کنند هدف اصلی این پژوهش، انجام ب
دسته بندی بیمه
بازدید ها 13
فرمت فایل docx
حجم فایل 2445 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 136
بررسی رابطه میان مهارتهای کارآفرینانه و عملکرد مسئولان شرکت بیمه آسیا  در استان خراسان رضوی

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

در دنیای در حال تحول امروز، سازمان هایی می توانند در مسیر توسعه، حرکت رو به جلو و با شتابی داشته باشند که با ایجاد بسترهای لازم، منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی تجهیز کنند تا با استفاده از این توانمندی ارزشمند، سایر منابع جامعه و سازمان را به سوی ایجاد ارزش و حصول رشد و توسعه، مدیریت و هدایت کنند.

هدف اصلی این پژوهش، انجام بررسی در خصوص رابطه میان مهارتهای کارآفرینانه و عملکرد مسئولان شرکت بیمه آسیا در استان خراسان رضوی می باشد. تحقیق حاضربه لحاظ هدف از نوع کاربردی و از حیث روش توصیفی و همبستگی است. جامعه آماری عبارت است از کلیه مسئولین نمایندگیها و شعب شرکت بیمه آسیا استان خراسان رضوی ، که تعداد کل آنها 250 نفر می باشد. شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای می باشد که طبق فرمول کوکران، نمونه آماری قابل استناد 152 نفر در نظر گرفته شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته مهارتهای کارآفرینانه، طبق مدل آندرسون و دیگران (2006) و پرسشنامه استاندارد ارزیابی عملکرد هرسی و گلد اسمیت (1980) ، استفاده گردید. در بخش آمار استنباطی آزمون های کولوموگروف- اسمیرنف و آزمون معادلات ساختاری برای بررسی فرضیه ها بکارگرفته شد.

طی انجام این تحقیق، ضمن تایید تمامی فرضیه ها، دریافتیم که بین مهارتهای کارآفرینانه و عملکرد مسئولان شرکت بیمه آسیا استان خراسان رضوی رابطه معناداری وجود دارد .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.